Drie Honda Civic Business Editions zijn nu scherp geprijsd, zodat de bijtelling lekker laag blijft. Toch is de standaard uitrusting beslist niet mis.
Speciaal voor zakelijke rijders heeft Honda de Civic hatchback Business Editions samengesteld. Met standaard veel extra accessoires die de ritten comfortabeler en makkelijker maken. Nu zijn drie Business Editions verkrijgbaar tegen een aantrekkelijke fiscale waarde, waardoor de maandelijkse bijtelling eveneens laag blijft.
Neem de Civic 1.0 (126 pk) Business Edition met een handmatige 6-versnellingsbak. De netto bijtelling begint al bij 184,11 euro per maand. Dit model is ook verkrijgbaar met Continu Variabele Transmissie (CVT-automaat). Daarnaast zijn er voordelige Business Edition te bestellen met 1,6 liter dieselmotor. Daarvan begint de maandelijkse bijtelling bij 199,50 euro netto.
Alle voordelen op een rij
- Voor zakelijke rijders
- Met extra uitrusting
- Lage bijtelling
- Al vanaf € 189,-/maand
In alle drie Business Editions beschik je over Honda Connect met 7 inch touchscreen en Garmin-navigatie, Apple CarPlay, Bluetooth handsfree bellen en een draadloze oplader. Eveneens standaard zijn stoelverwarming vooraan, verstelbare lendensteun op de bestuurdersstoel, een achteruitrijcamera, adaptieve cruise control en automatische dual-zone airco. De Honda Sensing-veiligheidssystemen en lichtmetalen wielen ontbreken evenmin.
Nu uit voorraad leverbaar, diverse Honda Jazz in de luxe Comfort-uitvoering handgeschakeld met standaard o.a
Cruise-Control met Limiter
Airconditioning
Parkeersensoren voor en achter
Lichtmetalen velgen
Frontale botsing waarschuwingssysteem
Verkeersbordenherkenning
Actief stadremsysteem
Lichtsensor
Regensensor
Bluetooth handsfree-systeem
Stoelverwarming voor.
Navigatiesysteem(Op sommige auto's optioneel)
De normale rijklaarprijs is vanaf € 22.880, nu voor € 19.250,- Rijklaar incl metallic lak
Auto's zijn uit voorraad leverbaar en hebben een kentekenregistratie van 31-3-2019
Rijd nu voor slechts € 999,-* extra in een HR-V Executive CVT Automaat. Dit is een voordeel van maar liefst € 2546,- Deze upgrade omvat t.o.v een HR-V Elegance Automaat o.a:
Smart entry en start
Elektrisch bedienbaar panoramisch schuif\kanteldak
Stoelbekleding in stof/leder
Led koplampen
Zelfdimmende binnenspiegel
17 inch lichtmetalen velgen met banden
Aluminium Dakrails
Zolang de voorraad strekt en bij een registratiedatum uiterlijk 31-5-2019
|
|
Beste klant, Namens alle medewerkers van Autobedrijf G. van den Akker wensen wij u hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar vol rijplezier en veilige kilometers. Ook in het nieuwe jaar staan wij weer graag voor u klaar met de service die u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Autobedrijf G. van den Akker |
De IAA van Frankfurt was het podium waarop Honda vorig jaar de Urban EV Concept presenteerde, een kleine elektrische hatchback waar de designafdeling een saus met een pittige retrosaus overheen had gegoten. Honda beloofde dat het studiemodel daadwerkelijk een studiemodel tot gevolg zou hebben. 'Eerst zien, dan geloven' was de teneur. Honda blijkt zich aan zijn woord te houden, een eerste testexemplaar is namelijk in het openbaar gesnapt!
Even een terugblik. De Urban EV Concept was een studiemodel waarmee Honda de komst van een compacte elektrische hatchback aankondigde. De concept-car was doorspekt met hommages aan onder andere de oer-Civic. Autofabrikanten presenteren wel vaker showauto's waarover mooie beloften worden uitgesproken en ook Honda maakte het autojournaille lekker door te melden dat de auto in 2019 daadwerkelijk op de markt zou komen. Dit prototype bewijst dat de Japanners dat daar geen woord van gelogen was.
Uiteraard heeft Honda een aantal zaken moeten schrappen, zo halen de 'zelfmoorddeuren' van de concept-car het productiestadium niet en lijkt ook het display dat tussen de achterlichten was geplaatst naar de leuke-ideeën-jachtvelden gestuurd. Daarentegen voegt Honda ook iets toe: achterportieren. De voorste exemplaren zijn ten opzichte van die van de Urban EV Concept ingekort om plaats te maken voor een extra set portieren. De handgrepen van de achterste portieren lijken 'verstopt' in de C-stijl. Nog iets opmerkelijks: de op stokjes geplaatste camera's die bij het vorig jaar getoonde studiemodel dienden als zijspiegels, lijken wél overgeheveld te worden naar de definitieve productieversie. Reken echter ook op een variant zonder deze hightech zijspiegels. De vierkante achterlichten zijn vervangen voor ronde exemplaren, waarin twee horizontale verlichtingsstreepjes een plekje krijgen. De laadopening lijkt net als bij de concept-car bovenop de motorkap verborgen. Ook lijkt het ontwerp van het interieur van de Urban EV Concept in grote lijnen behouden te blijven, al zal het waarschijnlijk niet zo futuristisch gaan ogen als het binnenste van die showauto.
Honda gaf eerder aan dat de auto in 2019 te bestellen zal zijn. Een marktintroductie verwachten we dan ook eind volgend jaar of misschien wel begin 2020. Zet wat actieradius in op zo'n 250-300 kilometer. De Urban EV Concept kreeg kort na zijn introductie gezelschap van de Sports EV Concept. We houden onze vingers gekruist voor een productieversie van die retrocoupé!
Bron: Autoweek